Of I go...

Hemma efter en lång men rolig arbetsdag!
Har betat av en hel del TO DOES på jobbet,
och det mår jag så bra av...att känna tt jag gjort ngt vettigt.

Imorgon åker jag till Syrran och skall hjälpa henne,
hon har nyss separerat och jag skall nu hjälpa henne med olika saker.

Älskar min syster....
hon är min idol!!



Här är vi i hissen på Scandic Malmen när vi var där och hade super kul!!

Med dit var oxå min svägerska Cina och min mamma,
och mina tankar är nu hos Cina som ligger på IVA efter en skoterolycka.

TUR att det gick så bra som det gjorde,
tycker så mycket om dig tjejen!

Vi hörs om några dagar....♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Men himmel vad det har hänt grejor!!! Hoppas att allt är bra med Maria...att hon tar sig igenom detta. Även om det var hennes vilja så är det ju en pärs ändå!! Hälsa henne så gott och så vet Ni ju var Ni ska ringa om Ni vill ha en utflykt med fika!!! Ni är sååå välkomna!!!!

Kram på Er systrarna

2010-04-05 @ 11:24:13
URL: http://annasklokaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0