Hemma igen...

Hemma igen efter några intensiva men roliga dagar hos syrran.

Hämtade grabbarna på en gång när jag kom hem,
har längtat SÅÅÅ!

Johanna är hos sin pappa på påsklov,
hon och två kompisar kommer hem på torsdag!

Nu sitter grabbarna och ritar med de nya pennorna jag
köpte till dem nu när jag var borta,
vi har oxå gjort en matsedel för veckan.
Bara tre dagar behövdes det planeras för då vi
åker till stugan på fredag!

Åh vad mysigt det ska bli,
hoppas på sol så vi kan sitta på altanen och gona i solen!

Nej nu åker vi och köper nya gympadojor till grabbarna,
FÖR NU ÄR DET VÅÅÅR!


Kommentarer
Postat av: Malena

Vill du göra en matsedel till mig med! :)

Härligt att du haft det så bra!



Kram!

2010-04-07 @ 09:13:06
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0