Hej min lilla bloggvärld...

...som ibland får vänta lite för länge på mig...

Jobbar väldigt mycket och intensivt nu så orken och tiden räcker inte
riktigt till...
MEN...
nu har grabbarna somnat och min C är borta ikväll så nu passar jag på.

Johanna och två av hennes kompisar i Mora skulle ha kommit hit
ikväll men min älskade gumma är sjuk nu igen så det blev inställt.

Vi åker upp till stugan imorgon så då får jag träffa henne där uppe
istället.

Har så kul på jobbet just nu,
det är VÄLDIGT mycket på G
och man blir så inspirerad av allt
snyggt som kommer!

Lindex Shop Online - Jacka
Jacka 399:-


Lindex Shop Online - Kjol

Kjol 299:-

Bilder lånade från Lindex Shop on Line

Två av de saker jag tycker om SÅ mycket,
kjolen skulle min Johanna passa i perfekt!

Nu ska jag gå och "packa pappas kappsäck"
inför stughelgen...

Det blir mysbyxor och någon urtvättad tröja
för jag tänkte bara ta det lugnt och se lite
sunkig ut...

Bra mål va?


Kommentarer
Postat av: Malena

Snyggt! Hoppas att ni får det skönt i sugan!

2010-04-10 @ 13:11:06
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0