Vilken kväll!

Oj vad roligt det är när man får bjuda in vänner och bekanta till butiken,
och hjälpa dem att hitta just det de vill ha!

( Självklart Malena hade du fått komma,
läste du inte det på FB?)

Att man trivs på jobbet och håller på att fnittra sönder sig,
strax innan kl 21 när man stänger är ju bonus!!

Köpte lite nya kläder som jag jobbade i ikväll...

Lindex Shop Online - Topp

Bild från Lindex shop on line

Topp från Lindex 199:-,
finns även i grå/ svart och naturvit/ svart!

Till den hade jag trikåleggings som ser ut som jeans,
finns i svart och blått och kostar oxå de 199:-

Hur skönt som helst!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Näää! Missade! Jag som höll utkik!

Men kanske lika bra att jag va hemma. Igår fick jag ny antibioktika för urinvägsinfektionen. Känns redan bättre så det är ju bra!

Imorgon kan och ska jag till jobbet!



Vi åker på Lördag till mässan. Hyffsat tidigt så vi hinner va på ön sen. Kanske du vill med ??



Jättefin tröja! Sån skulle jag vilja ha! men med halv lön pga semester utan lön så blir det inget sånt den här månaden.... Har nästan bränt mina sista pengar på medecin och läkarbesök. Känns onödigt!! Men ändå nödigt!!



Letar levernatörer och jobbar med logga nu!

Så fort loggan är klar så kan jag köpa in lite saker. Har fått kontakt med ett par leverantörer som vill ha mig som återförsäljare :)

Sen öppnar dörrarna för min webbshop som kommer vara ganska enkel tills jag kan få hjälp med designen efter jul någon gång.

Men en början är en början på en början till början på något som alltid är en början! (åh vad det där lät som kloka ord... eller..not!)

Å så blir det lite produktdesign också!!!

Rooooooooooooooooligt!!!!



Tänk att få vara VD,inköpare,designer och marknadschef på samma gång!! Åh lite ekonom (men det pratar vi inte högt om för det är inte lika kul)



Puss!

2009-09-29 @ 10:42:30
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0