Sjuk humor...




Här är min mamma och min syster när de var här och vi hade tjejhelg...
Jag ville oxå vara med på bilden, men då jag höll i kameran så fick det bli
på mitt sätt...ja ni ser väl?

Detta foto skickade vi till lillebrorsan från chinarestaurangen och senare
på kvällen skickade vi ett kort till...




Vi skrattade sjukt mycket åt detta, men jag tror ingen annan än vi
förstår hur kul det var...

Detta är typiskt oss, mig, min älskade mamma och syster,
vi skrattar OTROLIGT mycket åt allt och ingenting...
mysigt om vi kunde ta en till sån här helg morur å systrur...

Längtar efter Er!

Ja detta inlägg blev väldigt spontant och ingen annan har egentligen
något intresse av att se detta, men jag fick sån lust
när jag hittade korten...( med usel kvalitet...)

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag tycker att det var riktigt trevligt att läsa:)



GLÄDJE!!!



Puss!

2009-09-30 @ 20:58:41
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Gourmet-Anna

Man kan inte låta bli att le!! Va kul att Ni träffas så där, det borde fler föräldrar och barn göra..ofta!

2009-10-01 @ 08:44:59
URL: http://annasklokaord.blogspot.com
Postat av: Lizen

Tyckte om att läsa jag åxå.. med ett leende på läpparna!

2009-10-01 @ 10:28:10
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com/
Postat av: gittan

det va ju jättekul att läsa! hihi, likt dej Karin, me fingret! Kram

2009-10-01 @ 23:27:49
URL: http://klifiogi.blogspot.com
Postat av: Marran

Jag tycker att det är det som är du... Fantastisk person rolig, trevlig, smart, snygg och inte minst ROLIG..

Love from Chifen

2009-10-02 @ 16:41:56
Postat av: iamiamaria

Den kvällen hade jag nästan glömt. Men nu minns jag hur kul vi hade. Tack för det!! Det börjar bli dax att träffas och skratta åt allt och inget igen snart. Kramar Systrur

2009-10-04 @ 21:34:01
Postat av: Mammur

Kullur!

Så kul man kan ha åt allt och inget. Vi måste boka in något festligt igen. Kommer Ni ihåg veckan i Turkiet. Skratt från första stund en hel vecka. Längtar efter något sånt.

Kram mammur

2009-10-06 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0