Oktober = Rosa

Ja nu är det snart oktober igen och det är ju HELT underbart!

Nu får vi äntligen börja sälja Rosa banden igen och medverka till
att det kommer in pengar till forskningen runt bröstcancer!



I år är det arkitekten Gert Wingårdh som designat Rosa bandet.
Det står " Ska bara " i punktskrift på bandet och symboliserar
det som många kvinnor känner inför att undersöka brösten...

Bandet kostar i år 25 kr och av det så går 24,20 till forskningen!!!

Håll nu ögonen öppna efter produkter som har " rosa anknytning"
och välj de framför andra alternativ så att så mycket pengar som möjligt
kommer in till forskningen.

Här har vi ett exempel...



Coloramas ursnygga penslar...

Nu laddar vi järnet för den Rosa Månaden Oktober!!






Kommentarer
Postat av: Malena

Jaha! Är det de det betyder! Bra budskap!

Ska komma och köpa massor!!.

Läs på min blogg vad jag precis gjort! Jag är så glad! På nåt sätt har det varit bra med att vara hemma och va sjuk. Jag har kommit till insikt och blivit tillräckligt inspirerad för att ta steget.

Nu väntar jag bara på lite cash från banken så kör jag igång! WIIIIIII va kul!!



PUSS!

2009-09-27 @ 18:46:29
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0