Of to work...

Oj vad jag har jobbat inatt...det finns så mycket jag vill göra och måste få ihop.
Det var mascaror och läppstift och benvärmare och jackor och röda lådor om vartannat...

Vaknade klockan 3 imorse och kunde inte somna om,
gick upp och lade mig i Luckys säng för han låg ju som vanligt i våran.

Kunde somna efter att jag skrivit ner vad jag tänkte på
plus efter att ha läst några sidor i Mia Törnbloms bok " Så dumt!"

Ja ja känner mig i alla fall JÄTTELADDAD för den här dagen!

Ikväll kommer min barndomsvän och hennes familj och ska de ska vara här
hela helgen, imorgon ska vi till Fyrishov och ha en familjeförmiddag!
Mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Betyder det att boysen är upptagna söndag eftermiddag/kväll?

Tänkte på bio. Om jag hunnit bli frisk.



Vet du att jag har också bloggat lite faktiskt! Dock inte på Malenas Place. Bloggen är liksom borta på något sätt. Väntar på svar från blogg.se. Men min ö-blogg fanns kvar så jag har gjort några inlägg. Det var kul. Men egentligen borde jag pyssla med min webbshop men det är så svårt. Förstår inte allt. Ännu.

Kram

2009-09-25 @ 09:54:30
URL: http://isleoftoften.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag blir så glad för att du ska ha familjehelg...

se till att njuta av den ordentligt vi ses på måndag då vi antagligen ser röda lådor...

Precis, ellerhur

2009-09-25 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0