Ny soffa...

Idag har vi varit och beställt en ny soffa äntligen!!



Det blev en svart skinn soffa med vita kontrastsömmar,
egentligen hade jag bestämt mig för en antracit grå tygsoffa,
men efter lite överläggning och praktiskt tänkande blev det denna skinnsoffa istället.

Det är ju så att vi är...som jag brukar säga...
inte den renligaste familjen,
så en soffa som går att torka av snabbt och lätt är ju mest PRAKTISKT... 

Det var dessutom 7 900:- kampanj rabatt på den så vi fick en fin soffa till ett väldigt bra pris!

Och svart i vårat ljusgrå vargasrum med cerisa och svarta detaljer blir nog väldigt bra trots allt!

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Lizen

Jätte fin soffa!

2009-09-27 @ 15:05:49
Postat av: Malena

Jättefin! Och praktisk dessutom. Har gett ditt nummer till hon som hade ljusparty hos mig. Det fanns en del cerisa ljus och rostfärgade...



kram

2009-09-27 @ 17:50:59
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Jättefin! Och praktisk dessutom. Har gett ditt nummer till hon som hade ljusparty hos mig. Det fanns en del cerisa ljus och rostfärgade...



kram

2009-09-27 @ 17:51:24
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0