Nej men se på sjutton...

...ett inlägg på G!

Har ett VÄLDIGT HEKTISKT LIV så det blir liksom inte tid för bloggande...

mään...

eftersom jag har bestämt mig för att inte stressa så kommer jag att blogga när jag känner för det!

Har hittat en bunt med underbara bloggar om inredning och det är ju det som jag känner
STORT intresse för så jag kommer nog att bli sittandes vid datorn en hel del framöver...

...när den är ledig förståss,
har ju fått " HEM" min underbara tonårsdotter nu så konkurrensen om datorn är stor!

Men vad gör det HON ÄR JU HÄR NU!!!

Lycklig är jag!!



Plutmunnen...
som de stora bloggerskorna gör...


Kommentarer
Postat av: Malena

Vill gärna ha lite tips på bra inredningssidor!

Miss you!

2009-09-22 @ 10:16:26
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0