Kaffe...

Har precis druckit kaffe med svärfar,
han är den snällaste mannen ni kan tänka Er.

Det är så mysigt att småprata med honom,
han har alltid något att berätta.

Ja jag vet inte vad jag skulle göra utan mina svärföräldrar,
de är HELT FANTASTISKA!

De ställer ALLTID upp,
med allt ifrån barnvakt till punka på bilen...

Eftersom mina föräldrar bor 30 mil bort så känns det extra skönt att
det funkar med mina svärföräldrar.

Den här dagen ska bli så kul,
vi har öppet en timme längre, till 21,
för vi ska ha modekväll på jobbet.
Vi ger ett riktigt bra erbjudande till VIP- kunder
ikväll...

Gör den här dagen till något riktigt bra,
det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! Låter kul! Får jag komma? Vad är en vipkund?

2009-09-28 @ 11:36:51
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0