Bio med Brad Pitt..

...var på bio igår med Carris, den var jättebra.
Både rolig och lite sorglig...

Den hette Iglorius Basterds och utspelade sig i Nazi Tyskland.
Den är HELT KLART sevärd!!

( jag somnade några gånger, men säg det inte till nån..;)

Jag vaknade till när det sköts hej vilt,
jag ryckte till så där så både armar och ben flög rakt ut...ha ha ha
killen bredvid måste ha reagerat...ja ja den bjuder jag på...

Att jag somnade betyder inte att filmen var dålig,
jag somnar jämt...skulle nog somna t o m om Braddan satt bredvid mig.



Kommer ihåg vad pinsamt jag tyckte det var när jag var på bio med mamma
och hon somnade, med huvudet bakåt OCH öppen mun...
och nu har jag gjort det själv...nej ingen sen bio för mig inte...

Idag har dagmamman stängt så Funny är lycklig som ska få vara hos farmor,
Lucky ska till fritids och Happy är ledig.

Jag ska till mitt roliga jobb och hänga upp " strumpur"!

Ha en rolig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0