Vad är mitt öde?

Jag har så mycket i mig...

Ändå så tvivlar jag på mig själv,
glider på andra,
jag vet att jag kan,
jag har så mycket idéer,

men...jag...

- har så svag röst som någon sagt
någon gång och detta sitter kvar....

Jag känner mig osäker på mig själv,
samtidigt som jag vet att jag kan...




Finns ödet?

Min storebror säger att det inte gör det,
för då hade vi kunna sitta på en stol och
bara se saker hända utan att vi anstränger oss...

återigen...

Finns ödet???

Jag har i alla fall alltid trott på ödet,
och väljer att fortsätta göra det
för...

man har alltid val här i livet,
ibland vet man inte vilken väg man ska gå,
men man betämmer sig ändå till slut,
och det är DÅ...

som jag tror att ÖDET kommer in
och hjälper en att välja...

Godnatt på Er...

Kommentarer
Postat av: Johanna!

DU KAN MAMMA! :)<333333

2009-10-31 @ 09:41:36
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Karin då! Du har såna kvalitéer så Du anar inte. Tänk om alla hade en bråkdel av Dina, då Du!

Dina drömmar (som jag vet om) tycker jag verkar vara Dig upp i dalen. Klart Du ska satsa på dem. Tänk så här om Du tvekar: När jag sitter på hemmet och ska till att kasta in handduken, är detta något då jag kommer att ångra att jag inte gjorde??

Om svaret är ja - då vet Du vad Du måste göra!!

Ödet i all ära, visst är det med oss men det är ändå bara DU som är regissör i DITT liv!

Stora kramar

2009-10-31 @ 11:21:07
URL: http://annasklokaord.blogspot.com
Postat av: Marianne

Det finns i varje människa tvivel, osäkerhet och frustration. Tyvärr kan människor såra genom en enda kommentar... Ta de negativa tankarna skriv ner dem på papper och elda upp skiten. Låt inte någon ta dina drömmar ifrån dig...



Jag vet att du kommer att nå dit du vill.

Marianne

2009-10-31 @ 14:05:43
Postat av: Karin

TACK för alla kloka ord!!

Ni har SÅ rätt...



KRAAM

2009-10-31 @ 14:14:07
URL: http://karinsreallife.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kör på

Om andra vågar så vågar även du. Vad du än har för planer så har du alltid familjen bakom dig.



Kör på



Nettan

2009-10-31 @ 20:25:54
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: millan

Karin du är stark jag skulle vilja säga att du är urstark OCH du är modig allt det där med en grund som är alltigenom KÄRLEK! Den kombinationen är oslagbar!



Kram goda!

2009-11-01 @ 14:43:37
Postat av: Carina

Lev ut dina drömmar! Jag vet att det skulle passa dig som handsken. Tvivlar inte en sekund på att du kommer att lyckas. Action babe!

Klen röst- instämmer inte, tror att den som sa det använde sig av fel ord: mjuk framtoning men med mycket jävlaranamma- passar så mycket bättre på den härliga och varma tjej jag känner!

STORA OCH VARMA KRAMAR TILL DIG VÄNNEN /Carris

2009-11-03 @ 20:58:44
Postat av: gittan

svag röst!? men du, det har då aldrig stämt på dej!!!!!den som sa det var helt fel ute! öva på ditt sjförtroende å kör igång! du är sprakande, energisk, klartänkt, positiv, kämpare, samarbetsvillig, kapabel, stark, framåt å så mkt mer, vad du än tänker göra så fixar du det, å det säger jag inte för att va snäll!!! kör så det ryker!!!

2009-11-05 @ 18:43:11
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Inte visste jag att du känt dig så här. Vill bara säga att ditt öde är att du ska vara precis som du är och vi älskar dig precis för den du är. Men det hoppas jag att du vet.

Du är ett av mina allt.

Kram mamma

2009-11-07 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0