Teknikens under...

har nu ingen dator, ( lånar min dotters laptop nu.)

Hoppas att den funkar snart igen,
jag blir alldeles jätteirriterad när jag inte kan kolla FB
eller blogga...beroende eller...

Jag har så mycket jag vill skriva om,
men jag kommer nog igång snart igen...

Igår hade vi i alla fall Rosa lördag,
vi satte upp ett mål på att sälja 100 st
Rosa Band och när jag gick hem kl 16 hade vi sålt 117 st!!!!
( vi har öppet till 20 så det ska bli kul att se vad det slutade på!)

Sitter och väntar på en veterinär,
som skall vaccinera kattungarna,
men hon kommer inte??





Update: hon ringde nu, vi hade missförstått varandra...

Nej nu drar jag till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Marran

Gulliga kattungar...

2009-10-04 @ 21:02:08
Postat av: Malena

Men kattans vilka sötingar!!

2009-10-04 @ 21:06:11
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: jeanette

Halloj.

Skönt att du är tillbaka. Att jag varit FB beroende har jag vetat länge men nu har jag ju även fått bloggberoendet som du skriver om. Idag tänkte jag att nu måste jag fixa till blommorna ute så jag har något att lägga ut på bloggen. Inte att jag vill ha det snyggt eller andra anledningar utan just för att få bra bilder att dela med mig av.

2009-10-04 @ 22:29:52
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: gittan

åh vilka fina kattungar!!! Oranga åxå som e så vackert!!

2009-10-05 @ 09:50:30
URL: http://klifiogi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0