Ny vecka igen...

Sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart,
sen MÅSTE jag köra stora röjräjset på övervåningen.

Grabbarna har lekt järnet i helgen så man ser inte ens golvet,
ja ja kul att de leker med grejerna i alla fall.

Ska försöka få in städrutiner för grabbarna med,
jag har bara inte orkat nu när C har varit borta så mycket.

Längtar så OTROLIGT mycket efter att få vara hela familjen samlad,
göra roliga saker, tråkiga saker,
ja bara vi gör dem tillsammans.

Längtar efter mycket nu:

♥ stugan
♥ pappa & mamma
♥ familjedag ( ar)med mina syskon och deras familjer
♥ få skratta med mina vänner
♥ en date med min sambo (ska jag ha imorgon, barnvakt är fixad...)

Att längta är visst bra har jag hört,...

,

Tänk vad jag längtade efter att få hit dig hjärtat,
och nu är du här!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna!

Ja det är visst det :) I am here for to stay! ;)



Älskar dig mamma!<3333333

2009-10-05 @ 16:04:48
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Malena

Va fina ni är på bilden! Längtar man tillräckligt så slår det snart in :)



Va kul att ni ska ha en date utan barnen! Det är ni värda!



Kanske skulle du införa ett basenprotokoll till killarna med lessna och glada gubbar... eller inte....



Tycker om dig!!!!

2009-10-05 @ 20:36:58
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0