Hemma igen...

Ja nu är vi hemma igen...

Har haft en jättebra helg.

Började med hockey och MOOORA IK vann över Almtuna!!

Lucky var så söt, han hade sin Almtuna tröja på sig,
men när Mora gjorde 2- 0 så slet han av sig den och sa:

" Nej, nu håller jag på Mora istället! "

Efter hockeyn åkte vi till stugan,
det var 4 grader inne i stugan när vi kom dit!!

JOOO....4 grader, det är sant!!

Det var lite kallt kan man säga,
men vi brassade på i kaminen och wooops var det över 25 istället!!

På lördag morgon kände jag mig lite vissen,
men vi åkte i alla fall och åkte skridskor i ishallen en timme på morgonen.
Jätteroligt!!

Sen blev det en dag med lite shopping och på kvällen bjöd
vi lillebror och min pappa på mat!

Efter maten spelade vi Monopol i 6 timmar!!!
( nja inte jag kanske, jag backade efter 4 timmar,
jag var helt sänkt...:(

På söndagmorgon vaknade jag med värsta huvudvärken,
värk i kroppen och " däppt i däsan"...

Tog några pills och åkte till Ishallen igen,
men jag åkte inget på söndagen då jag inte mådde så bra.

Efter skridskoåkningen blev det hem till stugan och jag sov & sov & sov...
Fick en liten visit av mina älskade barndomsvänner en stund,
men sen fortsatte jag att sova & sova & sova...

Min C blev oxå slagen av den stora förkylningsklubban,
han orkade inte göra så mycket mer än att lägga pussel...

Ja, det var våran helg det,
och trots sjukan så har vi haft det underbart...

VI HAR JU VARIT TILLSAMMANS!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul att ni har haft det bra fortsätt njut...

2009-10-27 @ 19:50:17
Postat av: sandra

vila och njut nu tillsammans med familjen.

saknar dej på jobbet men vi ses ju nästa vecka:)

kramar

2009-10-27 @ 19:57:08
Postat av: Johanna!

Krya på dig!<3

2009-10-28 @ 12:31:52
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Malena

Krya!!!!

2009-10-29 @ 09:02:43
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0