En dag kvar...

på jobbet och sen tar jag semester en vecka...

önskar att denna dags timmar var lååånga som tre timmar,
har så mycket jag vill hinna på jobbet innan jag går på semester.

Åker in lite tidigare idag för att kunna ta vara på morgontimmarna.
Det är då man hinner mest!

Annars ska det såklart bli helt underbart att få åka upp till stugan,
var där i juli senast...längtar efter att få sitta och titta på älven...
det är balsam för själen det!!!

Ikväll ska vi på hockey med pappa,
han har fixat biljetter...mysigt...
ska höra om pappa vill sova med oss i stugan..

Mora - Almtuna,
kluven familj,
endel håller på Mora,
endel på Almtuna...

Ha det så bra nu,
jag kommer inte att blogga på några dagar nu...

Kommentarer
Postat av: Lizen

Skönt med lite semester och att få komma hem och träffa familjen lite.. Hoppas du får en toppenhelg!

Heja MIK! Ha ha

2009-10-23 @ 16:29:14
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com/
Postat av: Malena

Åh ska du ah semester en vecka!! Har du kanske sagt det och jag har varit alldeles för självupptagen senaste tiden för att lyssna? Hoppas att ni får det underbart! Vi åker till ön imorgon och ska ta upp båten.. Sorgligt!



Vi måste höras av sen. Vill ha lite bra bullgräddartips. Jag har för mig att du har tre bra recept.



Kram!! ;)

2009-10-24 @ 09:12:12
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0