Bästa helgen på länge...

ja det är faktiskt så, ( om du oxå varit här gumman hade det varit perfekt.)

Jag älskar dessa helger när vi är hemma och skrotar tillsammans.
Igår hade vi en underbar dag ute i trädgården.

Klarblå himmel och alldeles vindstilla...kan det bli bättre?

Svärmor var här och hjälpte till och visade mig perenner och liknande i trädgården.

Vad ska sparas?
Vad ska inte sparas?

För er som inte vet det så bytte vi och mina svärföräldrar bostad i April i år,
jag har inte hunnit vara ute i trädgården alls denna sommar tyvärr,
låter lite hemsk men så är det.

Min C är ju jordbrukare så han är borta väldigt mycket på våren, del av sommaren
och början på hösten.

Jag har lagt tiden jag varit hemma inomhus mycket,
och sen måste jag ju erkänna att jag lägger mycket tid på mitt jobb oxå.
Åker gärna tid extra tid utöver min ordinarie arbetstid FÖR det är ju så ROLIGT!!

Och Marran, du är en stor del av att jag känner så!!!

Ja hur som helst så är jag så nöjd med våran helg hittills,
idag blir det lite fix med tvätt och städ och sånt,
tur att det regnar idag då känns det tillåtet att vara inne...

Hoppas att du är lika nöjd med din helg,
nu är i alla fall jag redo för en ny rolig arbetsvecka!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Vad härligt det låter! Fast ni inte haft vatten ens än gång! Vi har också haft en bra helg. Och än är ju inte dagen slut :)



Ska vi boka in något i almenackan??



Puss!

2009-10-11 @ 11:04:28
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: millan

Härligt att läsa!

2009-10-11 @ 11:28:37
Postat av: Malena

Lunch blir bra!! Kul att Filip följer med! :) Jag ska kolla imorgon vilken av dagarna som passar bäst. Bra att vi ses snart. Jag har något att berätta och fråga om din opinion om ;)



Kram!

2009-10-11 @ 16:43:13
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0