semestern slut...

...men det gör ingenting när man har världens roligaste jobb att åka till!!

Det ska bli så kul att komma tillbaka igen,
det händer så mycket på så kort tid på det där placet...

Igår var det stora krattardagen här hemma på prästgården.

Älsklingen körde lövblåsen och
jag och min söta svärmor krattade
och lassade skopan på lastarn full flera gånger!

Och vet ni vad...?

Jag lärde mig att köra lastarn igår!!
Det var på tiden efter ca 9 år som
bondsambo...

Det blev så fint ute på gården
när alla löv försvann!!

Hämtade gumman på kvällen,
sen blev det söndagsmys med tacos
och Djävulen bär Prada.

Mys Pys!!

Nej nu ska jag gå och göra mig en riktigt god frulle,
sen blir det röjning innan jobbet kallar...

Ni måste undra hur stökiga vi är...
jag röjer ju jämt!!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt å höra fler som röjer. Jag tror inte du har stökigt hemma. Jag tror du har aktiva barn (som jag) som säkert kan förvandla kojor av kuddar,stolar,filtar mm. Tack för ditt inlägg.

2009-11-02 @ 09:59:05
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: Malena

Har du kört lastare?! Jag vill också!!



Vi tog Linnépromenaden igår istället... Förlåt att vi inte hälsade på...



Känns som att alla förstår snart... Du vet det där vi pratat om..



Efter att de vet på jobbet så sprids en löpeld och bloggar verkar också kunna nosa sig till saker...



Hmm... Vad ska jag göra?



Kram Malena

2009-11-02 @ 20:54:57
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0