Pysselmorgon...

Har en riktig fixa morgon här hemma,
jag har bokat Bowling- kalas till Lucas.

Gjort inbjudningkort till kalaset,
kollar barnens julledighet och lite mera.

Ska skjutsa min älskade dotter till tåget,
hon åker till sin pappa idag och stannar över helgen.

För oss andra blir det jobb, hockeyträning och hämtning av den nya soffan!!
Spännande att se hur den kommer att passa...

Ska nog ta en sväng in på Chilli och köpa lite snygga kuddar till den nya soffan
innan jobbet kallar!

Jag ska byta ut allt cerisa mot vinrött nu i jul,
det känns lite väl somrigt just nu med ljusgrått
och cerise.

Nej nu ska det murras till!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som en härlig dag! Jag håller också på att julpyssla lite. :) Vi ses på jobbet :D



Kram kram pernilla!

2009-11-27 @ 10:44:51
Postat av: Johanna

Åååh kommer bli så fint med nya färger och nya soffan :D



Älskar dig <33

2009-11-27 @ 19:44:04
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0