Ny vecka...

Regnet öser ner utanför mitt fönster,
lite dystert men ändå fridfullt.

Idag ska jag äntligen få åka tillbaka till jobbet igen,
hoppas att jag orkar...var igång nästan hela dagen här hemma igår...
och sov så gott inatt, vaknade inte med huvudvärk!!!
Underbart!

Undrar vad jag ska få göra på jobbet idag,
måste se till att uppdatera så att jag har koll,
jag gillar inte att tappa kontrollen.

Kul att träffa mina kompiar på jobbet igen,
fick ett så gulligt SMS av en av dem igår,
det värmer när man vet att de tänker på en.

Den här veckan ska jag börja göra adventsfint här hemma,
vår första advent i det här huset.

Ska hämta upp lådan med advents- sakerna ikväll
och se om jag behöver köpa några fler ljusstakar.

VILL HA DESSA:

nusnäs

Ljusstaken NUSNÄS

Jag älskar dem!! ( jag säger bara DALARNA...vackert!!!)

Just nu är det kampanjpris på dem på  Adding Lifestyle- butiken i Mora,
ska kolla med lilla mamma om hon kan köpa dem till mig...


Nej nu ska jag göra månadens roliga,
lägga in alla räkningar så att vi vet hur mycket
pengar vi har kvar till att göra roliga saker för!!
( kontroll- behovet visar sig igen...)

Har börjat på julklappslistan,
känns bra.

Barnen har mycket bra saker på sin önskelista i år!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Kul att få gå till jobbet! Vet Du, Oskar har bara tre saker på sin önskelista - Jag har minst tretton... Åh va roligt att pynta för första gången. Skitkul!

Ha en härlig vecka, tjejen!

2009-11-24 @ 08:03:48
URL: http://annasklokaord.blogspot.com
Postat av: gittan

men kontroll på räkningar är ju en bra grej iaf! kram

2009-11-26 @ 14:04:39
URL: http://www.klifiogi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0