Natti natti..

Nu är denna fars dag slut...
min pappa blev rörd av inlägget som jag tilllägnade honom.
Jag tror att han kände igen sig i det jag skrev...

Jag är inne i en riktigt känslosam period nu och det kommer antagligen
synas i bloggen.

Jag hoppas att ni hänger med på resan jag gör just nu,
jag vet inte själv var den tar mig, men till det bättre såklart!!

Och M, det har inte med jobbet att göra och inte med kärleken...

Det är bara en resa jag gör mitt i livet,
en bit över 30, en bit innan 40...

Häng med...
Go with the flow...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tänk vad jobbigt det kan vara med förändringar...och efteråt undrar man varför man inte gjort det tidigare! Som Du säger, leder alltid till nåt gott.

Kram kram hela dan!

2009-11-09 @ 08:53:31
URL: http://annasklokaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0