Min dag...

Ja ni mina vänner,
som ni såg i det tidigare inlägget så såg ni att
jag planerat in massor...suck...jag skulle ju börja ta det lugnare.

Jag har faktiskt hunnit med mycket av det som stod på listan,
men inte helt utan krångel.

Efter att jag lämnat Lucas och Johanna i skolan åkte jag
hem och åt frukost och duschade.

Sen åkte jag och Filip in för att tvätta bilen,
ställde oss i kön och jag köpte nya torkarblad
och bytte dem medans vi väntade. ( skitbra...nu sparar jag tid tänkte jag...)

Efter ca 20 min stod vi först i kön och när det var vår tur
att köra in så startade inte bilen...!!!

Fick vinka förbi bilen bakom så den fick åka in före mig,
och jag fick gå in och be mackens personal om hjälp.

Tillslut fick vi igång bilen igen,
men då vågade jag inte köra in i tvätten,
tänk om bilen inte hade startat när jag stod där inne...

Ja ja det var bara att åka hem och inte med en ren bil till besiktningen
som jag tänkt...

Jag måste ändå säga att jag var ovanligt lugn när det inte gick som jag
tänkt mig, det är ju positivt...

Till slut efter laddning av batteriet så kunde jag i alla fall åka till biltvätten
och bilprovningen.

Så ...RESULTATET AV DEN HÄR DAGEN ÄR:
EN REN BIL SOM INTE HAR KÖRFÖRBUD
OCH
FÖRSTA JULKLAPPEN ÄR INKÖPT!!!

Adventstaken är inte gjord...men vad gör väl det...som min kusin Nettan
säger: det är ju inte första advent förrens på söndag!

Och en sak till:

VÄLKOMMEN FASTER SONJA TILL MIN BLOGG,
KUL ATT DU TITTAR IN OCH GER MIG GODA RÅD OM LIVET!!

Kommentarer
Postat av: gittan

jag tror att det är det som kallas livet, det där som gör att tex bilen inte funkar. eller så kanske det hände för att du skulle lära dej att handskas med stress, vem vet. å det fixade du ju galant! right on!

2009-11-26 @ 14:02:43
URL: http://www.klifiogi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0