lördag ingen skör dag...

Har haft en väldigt lugn och fin dag idag...

Är precis hemkommen från min guddotters 6- års kalas,
så trevligt så.

Idag tog jag mig i kragen och klädde upp mig riktigt fint
och sminkande mig lite extra bara för att känna mig gladare och piggare.

Det hjälpte faktiskt,
jag har min fina mörkblå klänning från Pink Collection, Lindex.
Trivs otroligt bra i den och då mår jag bra!

Det är väl som med allt annat oxå,
är man med människor eller på ställen
man trivs på så mår man automatiskt bra,
oftast...

Igår var jag på mitt jobb som jag älskar och med mina kollegor
som jag tycker så mycket om, men jag mådde ändå inte bra...

Om man inte sovit som man behöver så rasar man,
inte konstigt alls egentligen...

Ja ja hur som helst så mår jag bättre idag
och har idag valt att göra enklaste middagen
i världen...

grillkorv med pommes frites med räksallad...

Det är mumsigt värre och att det går fort ger många plus!!

Ha en trevlig kväll mina vänner...

Kommentarer
Postat av: millan

Du är klok! Kram

2009-11-07 @ 20:57:07
Postat av: Nettan

Man måste få vara lite deppig ibland för att sedan uppskatta det man har. Som kvinna har man så otroligt mycket att tänka på hela tiden så ibland måste det få rinna över. Kram och önskar dig en lugn och skön söndag.

2009-11-07 @ 21:13:11
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: Nettan

Sno mitt inlägg du men du kan kanske anpassa det till din pappa ;) Kram. Det kom små tårar när jag skrev den också. Stod o sminkade mig i fredags och kom på idén,

2009-11-07 @ 21:51:58
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0