Kär i en matta...

Ja hur som helst så hade vi en URMYSIG helg i Mora!!

Den var fylld av räkmackor, vin , drinkar, shopping, spa, spel, prat
& god mat och framförallt mycket skratt!!

TACK TJEJER, detta gör vi om !!

Kan verkligen rekommendera Mora Hotell SPA & relax!!
Samla ihop några kompisar och åk dit!!
HUR MYSIGT SOM HELST!!

På lördagen blev det endel shopping och det som jag var lyckligast över
att jag shoppade var en matta till köket i stugan!

LOOKI LOOKI...I LOVE IT!!



En vändbar plastmatta som jag köpte på Lifestyle i Mora.
En helt fantastisk butik med allt möjligt!!
Missa inte den butiken om du åker till Mora!!

Det är en butik som bara finns i Mora och Borlänge och de
bestämmer själva vad som skall finnas i sortimentet så de
lyssnar mycket på vad kunden vill ha!

Fanns oxå helt underbara kuddar med Dalahästen på som
jag bara MÅSTE ha!!

Kommer bli så fint när jag får upp mina Dalahäst knoppar till gardinstängerna!!

Ja jag är nog en riktig Dala tjej trots allt,
fast jag inte vill bo där på heltid...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo Du Karin, en riktig kulla!! Men jag kan förstå att Du trivs bra där Du är. Du har hittat ett mysigt ställe men ändå får du lite "storstadskänsla". Själv känns det som att jag är en helylle kulla som trivs fantastiskt bra och skulle aldrig vilja flytta!

Ha det underbart!

2009-11-20 @ 08:23:10
URL: http://annasklokaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0