J...a svin och allt med den...

Min älskling har nu varit sjuk i en och en halv vecka...

Han fick penicillin i måndags,
jag tyckte att han var piggare igår men
idag vet jag inte vad jag tycker...?

Alla skriverier runt denna influensa gör att man blir alldeles nipprig...
Känner ni igen det??

Han tror själv att det är svininfluensan,
han säger att han aldrig varit så här sjuk.

Jag har legat och oroat mig flera nätter nu
och det börjar kännas ...
känner mig grymt trött.

Men snart vänder det,
det måste göra det...

Sanningen är att han slitit som ett djur
under lång tid och motståndskraften
var nog inte så stark...

Detta är väl ett tecken på att vissa saker måste förändras.

Nu går vi och lägger oss,
hoppas på att han får sova,
hostan kan få vara lugn i natt tycker jag...

Godnatt på Er...

Kommentarer
Postat av: millan

Men hallå! Hur mår Ni? Brorsan? Vad eländigt.



Han kanske måste byta penicillin?



Kraaaaaaaaaaaaaaam

2009-11-05 @ 16:38:31
Postat av: gittan

kära nån,förstår du är orolig! men du ska se att snart är det över! sköt om er! kram

2009-11-05 @ 18:36:11
URL: http://www.klifiogi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0