Det växer i min tvätthög...

OJ OJ OJ vilken enorm tvätthög det har blivit i min tvättstuga...

och...

det har börjat växa i den,
ja jag skrev VÄXA I den!!!

För átt göra en lång historia kort så blev det stopp i avloppet
vid tvättmaskinen, varvid det runnit ut vatten på golvet i tvättstugan och där ligger
min enorma tvätthög...jag har dock inte upptäckt att tvätten blivit blöt,
så jag har inte heller plockat bort den...

min sambo är ju bonde och då kommer det liksom in lite säd med kläderna...

säd under blöt tvätt = säd som börjar grodda sig...;0!!

Vad ska man säga???

Känner mig inte som bästaste husmor nu faktiskt,
jag hinner liksom inte med att vara det riktigt...

Kommentarer
Postat av: Lena

Karin du är säkert världens "bästaste" husmor ändå !!Kram på dig<3

2009-11-12 @ 08:28:50
Postat av: Malena

Hej!



Men det låter ju helt genialiskt!! Då kan ni ju ha färska grödor även i vinter ;)



Stor kram!!!

2009-11-12 @ 20:00:43
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0