6 timmar på akuten...

och svaret blev MIGRÄN framkallat av virus och stress bl a...

Ja ha då har man fått svaret vilket var skönt,
nu vet jag varför jag har ont i huvudet så ofta.

Det kanske är dax för Karin att vakna upp ur " KAN och VILL ALLT" -fällan,
detta är antagligen min kropps sätt att säga ifrån.

Min mormor har migrän, men jag har aldrig ens tänkt tanken på att
jag skulle ha det.

Jag har ju "bara" haft ont i huvudet, inte varit ljus känslig och
inte haft flimmerseende så här länge förut.

Det som lockade fram det denna gång var bl a detta influensaliknade virus
jag har i kroppen...

Ja ja nu är det bara att vila och ta det lugnt i helgen,
så jag kan komma tillbaka till mitt älskade jobb på måndag.

Sköt om ER!!

Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig vännen och vila ordentligt!

kramar

2009-11-20 @ 11:36:29
Postat av: Malena

Säger det igen! Slow Living!!

2009-11-21 @ 09:47:27
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0