Vilken perfekt förmiddag...

Idag börjar jag sent, kl 16 för att vara exakt...

...så jag har hunnit med massor på förmiddagen.

* Lämnat barnen
* tränat en timme
* bloggat
* lunchat med min söta vän & fd kollega
* gått på stan
* köpt mat till familjen ikväll
* lagt in all vikt tvätt i skåpen
&
* bloggat igen...

Här är lite av min shopping...



Två tischor till min stumpa från JC,
halva reapriset!



Present till C:s gud dotter och lite rea fynd på Polarn,
plus P&P super braiga märkpenna!!



En superskön topp till mig,
oxå JC, halva rea priset...

I bakgrunden skymtar man en vas,
jag har köpt en bukett tullisar till min C,
bara för att JAG ÄLSKAR HONOM...
(  och tändstickor, så han kan fixa lite romantik till jag kommer hem ikväll...hi hi)

Ja ja, nu när ni andra börjar helgen
så börjar jag min arbetsvecka på riktigt,
nu blir det jobb ända till på tisdag.
Ledig på onsdag nästa gång...

Ha en super mysig helg!!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Tack mamma!

Dom va ju as snygga :)

AJ LÖV JO!

Puss på dig<3

2009-01-23 @ 15:26:09
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: Gourmet-Anna

Du är väl en riktig fixare. Världens roligaste mamma! Så otroligt uppfinningsrik!

Kramar och SUPERTACK för Din goda mat och gott kaffe i fina muggen...

2009-01-23 @ 23:39:36
URL: http://annasklokaord.blogspot.com
Postat av: helen

Super fynd du gjort och vilket häftigt kalas.

ha det bäst

helene

2009-01-24 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0