Skrutt- kärring...

Har kommit hem från min runda,
som skulle bli en löpar runda men som bara blev en halv sådan...!!!

Vad är det som händer med min kropp???

Började känna av något i höften igår men smorde in mig med Heat & msm,
kände inget i morse...men efter 2 km löpning så gör det så ont så ont...
från rumpan ner i vaden...???

Det är väl blanka f.n att när jag äntligen har fått upp flåset så ska kroppen strejka...!!!

JAG SKA SKA SKA VARA 100% den 21 februari,
annars...nej det finns inget annat alternativ...

Eftersom älsklingen också är lite skruttig i någon muskel här och där
så blir det inhandling av Voltaren idag...till oss båda!!

JAG ÄR INTE GAMMAL...
MIN KROPP SKA BARA FUNKA;
SÅ ÄR DET BARA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0