På mitt nattduksbord...

...ligger just nu 2 nr av I Form...



Har tagit en prenumeration på denna tidning och
snart kommer en pulsklocka
hem som premie!!
Fick oxå en bok och CD som visar hur man
kan träna & trolla med sin  kroppsform!

Mitt nya hälsoliv går jättebra måste jag säga!

Har varit och tränat nu på morgonen,
blev 1,3 mil på motionscykel på en halvtimme.
En personlig förbättring på 1,4 km sen förra veckan.

Sen har jag kört styrketräning med mitt fantastiska gummiband
och sen ett stretchprogram!!

DUKTIGA JAG!!

Ps. köpte nya träningskläder igår på 1/2 reapriset!
Linne och trekvartsbyxa för 99:-!!
Pilligt Pilligt!!

Kommentarer
Postat av: helen

japp du är super duktig. men visst känns de skönt när du gjort din träning?

nu får du sätta upp nya mål för träningen, tex lidingeloppet??



kämpa på duktiag du

kram

helene

2009-01-27 @ 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0