Längtan gånger tre klockan 3!!

Inatt vaknade vi av någon med STORA krokodiltårar från sina små blå...

Det var lilla Funny som var så ledsen och så här lät det ungefär:

- jag längtar efter Mora- stugan...hu hu hu...

-  ja men vi ska ju åka dit på fredag , sa jag...

tystnad i några sekunder...

- ja längtar efter fajmoj josså..hu hu hu...

- men bubben, längtar du efter farmor också...

tystnad några sekunder igen...

- jag längtar efter tomten mää, HU HU HUUU!!

Sen somnade han om igen...

Ja man kan längta efter mycket kl 3 på natten...

Kommentarer
Postat av: Lena Olson

Men guuud va gulligt !! Barn är helt underbara ! Kram Vännen

2009-01-16 @ 10:02:49
URL: http://filorialv.blogspot.com
Postat av: Jenny

De är ju rara de små liven. Kul att läsa vad du har för dig. Det är ju ett bra tag sedan vi sågs (cykelsemester på gotland tror jag 1993). Ha det.

2009-01-16 @ 10:15:15
URL: http://tufflansmamma.blogspot.com
Postat av: Karin

Jenny: detsamma på dig!! Jättekul att " se " dig igen!! Har tänkt mycket på dig sen 93...vad länge sen det låter...hmm..men jag känner mig inte så gammal ändå...Kram på dig vännen!!



Lena: kanske du ska va förstevallare till mig på tjejvasan!! HI HI

2009-01-16 @ 12:40:25
Postat av: Gourmet-Anna

Måste varna Dig!

Jag kommer och ÄTER hos Er imorrn...

Förvånad?

Längtar redan. Ser fram emot besöken hos Er men nu var det lite för länge sen.

Ja, nu har det smittats...bloggandet!

Kram på Er (live-kramar får Ni imorrn)

2009-01-20 @ 00:22:37
URL: http://annasklokaord.blogspot.com
Postat av: leia

Sicken sötnos:) Dom säger så underbara saker...läääängtar:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0