Hur var det nu...

...det är så länge sen jag bloggade att jag ...nästan...
glömt bort mitt lösenord.

Jag har haft så fullt upp den senaste tiden att varken tid eller
lust att blogga har funnits.

Jag är just nu så fokuserad på min träning så
det är det jag lägger all energi på.

Var uppe i Mora i helgen och premiär körde mina skidor,
det gick ju så där...efter en km ca kände jag en hemsk smärta
i ljumsken, kunde inte ta i överhuvudtaget...hmmm...inte bra...

...men jag åkte i alla fall sex km med smärta...

Från och med nu är det jag som stretchar efter varje träningspass
OCH värmer upp innan träning...

Har varit ute och joggat 5 km och en snabb promenad på ca 5, 5 km,
och det har kännts toppen!!

Jag MÅSTE komma ut i skidspåret snart igen så jag känner hur det
går med ljumsken...det är ju som sagt inte så lång tid kvar till TJEJVASAN nu.

Nu ska jag göra inbjudningar till Luckys 6- års kalas,
kuligt värre!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit vad duktig du är! Jag som har en crosstrainer nere i källaren, ändå orkar jag inte träna! Måste bli bättring på den fronten:-)



Kram & go natt

2009-01-07 @ 22:49:24
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Karin och Gott nytt år !! Kul att du är tillbaka på bloggen igen. Har saknat dig !! Hoppas att jul och nyår har varit bra. Jag tycker att det är skönt att det börjar gå mot vår nu..... Kramisar Lena

2009-01-08 @ 09:38:00
URL: http://filorialv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0