Stora julklappsrejset...

Idag har jag kört stora julklappsrejset.

Är nästan klar nu,
har några saker kvar,
några byten och returer...

Känner mig jättenöjd och mitt nya tänk att sluta stressa funkar
mer än bra.

Igår slängde jag t o m ihop ett pepparkakshus, bara sådär,
utan att blinka...( ja byggsats såklart...!!!)
Barnen garnerade det med glädje innan läggdax.

Ikväll ska jag leta fram lådan med alla tillbehör till
pepparkakshuset så vi kan bygga upp en liten låtsasvärld...


I år tänker jag som så här...

det jag hinner, det hinner jag...
och det jag inte hinner...
vad spelar det för roll...
julen kommer hur som helst...

Det är när man sätter upp alla dessa måsten som det låser sig.












Kärlek till Er alla med lite inspiration från Nordljus!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bra Karin. Härligt att du är på rätt spår nu. Njut av allt du gör o det du inte hinner med är struntsamma. Mina saker skickas idag o borde komma på fred/månd. Jag kan sen posta det som är ditt som vanligt brev. Återkommer när jag vill ha en adress.



Kram Kusin

2009-12-09 @ 14:57:01
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: gittan

härligt vilket bra tänk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0