Olycka...

Idag har det varit en stressig dag igen...
Hit och dit och dit och hit igen och dit och bara dit oxå...

Har tagit illa upp av vad en person sa,
men jag försöker att inte tänka negativa tankar...
Jag vet i alla fall själv hur jag kämpar och att jag är bra!
Tack för peppningen och pratstunden min vän,
du vet vem du är!!

Men nu är jag hemma,
grabbarna är med sin pappa och åker skridskor på studenternas,
den vanliga fredags utflykten...

Gumman sitter på ett tåg någonstans innan Hedemora,
tåget har tydligen kört på något...och tåget inväntar
räddningstjänst och får inte lämna platsen...
man undrar vad som hänt?

Lilla gumman vilken otur att det skulle hända just nu och ikväll när
du äntligen skulle få träffa pappa igen.

( Hon håller sig i alla fall lugn och bara gillar läget,
det är väl bäst i en sån sitution.)

Jag är stolt över dig min lingonblomma!

Vi får väl vänta och se,
vad som händer.

Nu ska jag skingra tankarna och stryka min nya gardiner
från Ellos som jag beställde i veckan och som kom idag!

Ellos is tha shit!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh du är världens bästa mamma! Du gör så gott du kan och ingen kan vara överallt samtidigt! Du är AMAZING!



Tack mamma, älskar dig mitt blåbärsblad ;)<333

2009-12-11 @ 23:09:05
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va du och Johanna verkar vara gulliga mot varandra. Där verkar du ha lyckats bra, strävar själv efter en bra relation med mina barn.



Låt onda ord mot dig bara rinna av och sug i dig av det positiva istället. Om man tänker så finns det mer positivt som kommer till en men på något sätt fastnar det andra. Sätt mentala vingar på allt ont o låt det flyga förbi. Plocka åt dig allt positivt o bra istället. Kolla bara på dina underbara barn och sträck på ryggen. Du gör något bra hela tiden. Kram kram

2009-12-12 @ 22:56:06
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

För många år sedan fick jag också tala om för mig själv att jag också är bra och att jag gjort ett bra jobb. Jag var inte värd vatten inte ens av mina föräldrar men det är historia nu tack o lov. Bra att peppa sig själv.



Kram mamma

2009-12-27 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0