En liten julhälsning med mera...med mera...

Ja...nu börjar juldagen gå mot sitt slut...
jag är jättetrött men lycklig...stolt över att ha den familj jag har
och stolt över att jag vågar att vara inte helt perfekt...

Saknar mina blodsband som just nu sitter hemma hos mamma
och dricker vin och lyssnar på The Cuba hits...

Bjuder här på lite bilder från våran jul och vårat hem...

Love you, where ever you are!



födelsedagsbarnet Lucas och våran kattfaaan...



Lucas rum...





Filips rum...



...Mange och en smutsig Filip...



...vårat pepparkakshus...



..och lite jul i vårt hus...

Bye bye..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grabbar!

Vilka fina rum ni fått efter renoveringen. Nu måste ni väl vara jätteglada. Längtar efter att komma ner till Er.

Kram mormor

2009-12-27 @ 12:58:06
Postat av: Johanna

älskar dig mamma! Och just nu saknar jag dig med.. men vi ses snart igen!:)

Du är bäst och tack för kameran!



Love you!<3

2009-12-27 @ 15:23:50
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0