Oj vad jag har jobbat i natt...

Inatt har jag byggt om lagret på jobbet,
men det gick jätte sakta,
för jag hittade ett litet lager  som jag inte visste fanns,
hade ingen kod till larmet,
sprang bara i cirklar och kom ingen stans...
Stressad över att bara ha två dagar på mig,
när dag ett bara vara kaos.
Min kollega sa bara:
NEJ DET HÄR GÅR INTE,
och jag sa JO DET SKA GÅ!!

Jag är helt slut idag,
efter mitt arbete inatt...

I mina drömmar förstås,
vilket är en stor lättnad...

Anledningen till att jag drömde detta är väl,
att jag och min chef gick igenom
ombyggnaden av lagret i går em på jobbet.

Jag har legat vaken och drömt om vartannat,
fick till slut gå och lägga mig och läsa ut min
bok i Luckys säng ( då både han och Funny
kommit in till oss i natt) för att kunna släppa
och somna om...

Jag ser jättemycket fram emot denna ombyggnad,
det kommer att bli bättre förutsättningar för oss
på butik, helt klart...






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej svejs!!



Å va spännande att de äntligen ska bli ombyggnad. Hoppas allt är bra med dig annars?!



Kram

2008-09-30 @ 13:28:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0