Ny vecka igen...

Oj vad lite bloggande det har blivit i helgen,
men jag har haft en JÄTTEBRA helg med
familjen istället...

Bion som jag och Happy & hennes kompis
såg, var riktigt rolig!
Mysigt att göra en liten tjejgrej på lördagseftermiddagen...

Känns lite som man fått tillbaka livet nu när skörden är över,
igår var C hemma och klippte gräset, jag tycker om att ha honom
i krokarna...vad annars??

För er som inte vet så är min sambo bonde
plus att han har ett annat heltids- jobb.

Detta innebär att vi ses väldigt lite under de
intensiva jordbruks- veckorna...
nu har vi en sån period bakom oss och det är SÅÅ skönt att
veta att nu har vi hela hösten och vintern till att göra famlijesaker på!!

Åh vad vi ska börja åka till stugan på mina lediga helger nu,
( nej inte alla helger förstås Happy,
jag vet att du vill vara här oxå)...

Livet är ett pussel!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Den vill jag också se :)



KraM M

2008-09-29 @ 12:40:31
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för din och din sambos gästfrihet. Skönt att få komma till er och sova några timmar efter hem-komsten från Turkiet.

Kram och TACK

2008-09-29 @ 21:47:21
Postat av: Mamma

Tack för din och din sambos gästfrihet. Skönt att få komma till er och sova några timmar efter hem-komsten från Turkiet.

Kram och TACK

2008-09-29 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0