Mår bra...

Har nu ätit middag,
blev fläskfilé- gryta med färsk pasta!!

Mmmm det var gott!!

Happy har sina fnittertippor till vänner här,
de ska sova över...kul att de hinner träffas
när hon är här!!

Happy är verkligen tonåring nu,
hon babblar och fnittrar o
shit liksom o ja ba o hon ba hela tiden,
o fan vi piiinsamt...

Ganska kul och va tonårs- morsa...( nästan jämt...)

Grabbarna sitter och tittar på Pettson & Findus
med godisskålen i högsta hugg
...C sitter i traktorn och lilla jag, ja vad gör jag?

Ha en bra lördagkväll,
skriv gärna en kommentar...

Kommentarer
Postat av: Malena

Du är utmanad!!



Kram M

2008-09-14 @ 15:24:14
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Heléne

Jag har äntligen gjort de...Fy F vad häftigt, ska göra om de i vår igen. Så kuligt.

Alltså hoppat



kram

2008-09-14 @ 16:32:23
Postat av: Happy!

Hahah,ja de stämmer nog ganska så bra in på mej om jag tänker efter=)



PUSS<3

2008-09-14 @ 19:11:31
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0