Kul dag!!

Idag har jag haft en jättemysig dag!!

Först i morse efter att jag lämnat barnen kom min
goa vän C över på en kopp kaffe,
vi pratade som vanligt mycket om allt möjligt...

Sen åkte jag till jobbet och fick vara på min avdelning
typ hela dagen!!
För första gången på länge känner jag att jag har
kontroll på min avdelning,
och som ni vet...
så mår jag som bäst när jag har kontroll!!

Nu ska jag vara ledig i två dagar,
tjejmiddag på fredag och
sen jobbar-  helg...

Ser fram emot alltihop!!


Men nu först tar vi onsdag- kväll,
jag har förberett varma kantarellmackor
tills älsklingen kommer hem...

Mummsens,
ska det bli...

Nu ska jag gå och tända lite mycket ljus oxå,
så blir det kanoners!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0