Jag har blivit utmanad!!

Jag har blivit utmanad av Malena,
och här är mina svar!!

1) Spets- sett många som haft det som topp, snyggt men inte på mig...

2) Höga Stövlar- Absolut, men jag kan inte ha klack...
3) Vadlånga kjolar- . Jag säger NEEJ...
4) Baggy jeans- Oh oh I like it!!
5) Det dressade modet- Supersnyggt!!
6) Halvöppna skortyp håliga skor- passar min tå perfekt, ( den som gick av...)
7) Kilklackar- snyggt!!
8) Capen- Kan absolut tänka mig en, är nog lite för feg bara...
9) Leopardmönstrat- Panter Tanter...nej alltså...
10) Kappor i glada färger- Kul!! Rött är snyggast!!
11) Rutigt- ABSOLUT!!!
12) Väst- Super snyggt! Jag funderar på att investera två svarta, en dressad och en stickad.
13) Hatt och andra huvudbonader- .Ha ha jag älskar hattar!!! Samlade på dem när jag var liten...

Jag utmanar nu Karin, & Elisabeth!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0