Jag blir så arg!!

Min Lucky har ALLTID lekt jättebra med tjejer...

Så nu när han börjat i förskoleklass har han fått
massor av nya tjejkompisar.

Idag berättade han att tre killar i klassen kom förbi och
sa att han och en av tjejerna var töntiga som lekte ihop...???

Jag är stolt över Lucas som KAN leka med tjejer,
vågar visa sin mjuka sida eller helt enkelt vara sig själv.

Jag såg dessutom hur Lucas försökte få vara med de här
killarna första dagen i skolan, men de bjöd inte med honom i leken...

Det gör ont i mitt mamma hjärta att se detta,
men jag säger till Lucas att han ska fortsätta
leka med tjejerna om han trivs med det.

Dessutom så är han med killarna i ettan till trean
på rasterna och spelar fotboll eller något annat kul,
så utan killkompisar är han inte!!!

De här taskiga grabbarna i klassen kan vi vara utan!!

Nej GO LUCAS,
och fortsätt att gilla rosa!!



En bild från i somras som jag visat förrut,
men jag tycker den är SÅÅ fin!!
Favorit i repris alltså!!

Kommentarer
Postat av: Happy!

Ja jag håller med!!

Han är perfekt ,& vi älskar ju honom för den han är=)!

gulliga lille bror!

Küsse//Happy!

2008-09-24 @ 21:19:17
Postat av: Heléne

hello vännen. Såklart att han ska stå på sig, en super kille är vad han är. dom andra är avensjuk på honom som kan vara med både ock.

ha det bäst min vän.

kram

helene

2008-09-24 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0