Första höstförkylningen...

Igår vaknade Funny med halsont,
lät jättetjock i halsen hade dock ingen feber,
men ont i kroppen och lite slö.

Idag är han likadan...

Tur att jag hade mina två lediga dagar nu...

Han vaknade runt halv 9...sovmorgon &
lite lyx för mig då jag kunde gå och lägga
mig och läsa en stund innan han vaknade.

C skjutsade Lucky till skolan idag...

Nu på förmiddagen kommer min syster hit,
hon ska hit och jobba idag,
kul att få träffa henne igen.

Varje gång vi har träffas blir längtan
så där stor igen när hon har åkt...
Åh vad mysigt det skulle vara att ha henne
nära jämt...

Ute har hösten kommit,
den är så FANTASTISKT vacker när
solen lyser och höstlöven faller,
luften är så frisk...

Igår tvättade jag bilen,
idag ska jag kratta...



Hösten 2006,
Lucky, kusinen Viggo och min svåger
busar i höstlöven..

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad mysigt det såg ut med den fina höstbilden ! Det är faktiskt lite skönt nu när det börjar bli svalare ute och man får mysa ner sig i soffan med tända ljus !

2008-09-24 @ 12:27:06
URL: http://filorialv.blogspot.com
Postat av: Malena

Åh vad mysigt!!

Man riktigt hör hur löven prasslar!!

Fick mig att tänka på en bild jag la ut på bloggen för länge sedan.



Kram Malena

2008-09-24 @ 19:45:30
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0