Den jävla idioten...

Tittade igår igenom listan på mest besökta bloggarna,
hittade då den här...

Sista inlägget på hennes blogg var skrivet den 2 september,
jag tänkte:
" undrar om det var hennes sista...?"

Senare igår fick jag veta genom andra bloggar att så var fallet,
Madde somnade in den 15 september kl 02.15...

Det känns i hjärtat...varför finns den jävla idioten???


Gå in på www.barncancerfonden.se och ge ditt bidrag till
Insamlingen "Den jävla idioten",
pengarna går oavkortat till barncancerforskning.

Även fast vägen är lång innan denna hemska
sjukdom är besegrad så gör varje liten krona
att vägen blir kortare...
Jag vill vara med att skapa den vägen,
vill du??

Om så många som möjligt lever med
den sanna " Maddeandan":

If you can dream it, you can do it!!

Är INGENTING omöjligt!!



Kommentarer
Postat av: Heléne

så j... sorligt, många tårar blir de nu.

puss. vännen

krmam

2008-09-19 @ 16:03:12
Postat av: Lena

Hej Karin. Har försökt mig på att blogga. Du får gärna kolla in och ge mig lite tips. Kram

2008-09-20 @ 15:23:25
URL: http://filorialv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0