Strange friday...

jaha...så var det då fredag igen...
...tyst det är i huset...tomt det är i huset...
endast tomten är vaken...näääj nu blev det lite fel!!!

Jag är ensam hemma med Funny, han har somnat och...
endast mamman är vaken!!
( Så ja nu blev det rätt!!)

Min C och Lucky har åkt upp till stugan,
vi har fått hjälp att fixa i ordning gården där uppe,
denna helgen!

Jag fick lov att vara hemma eftersom jag jobbar imorgon...

Har haft jätteroligt på jobbet,
nu när vi har byggt om lagret!

Kanoners blev det!!

Jag är nöjd!!



Kommentarer
Postat av: bettan

heej!

hann ni klart med lagret???så kul med förändringar! funderar på att lägga upp en finfin bild på dig i bloggen :-) om jag får vill säga! hihi...kram på dig

2008-10-04 @ 08:25:08
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: helene

det blev super bra på lagret. lätt jobbat.

un kör vi så de ryker om oss..

kram Helene

2008-10-04 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0