Speedstädat...

Blev ingen träning idag...
min söta vän som har genomgått en operation
nyligen ringde och frågade om inte jag kunde
bjuda på middag idag...och SJÄLVKLART gjorde jag det!

Skönt med såna där nära vänner som kan vara så
" fräcka" som min vän uttryckte det...

Efter middag & Bolibompa var det dax för läggning,
först läste jag för båda i Luckys säng,
sen läste jag och Funny en leksakstidning i hans säng...

...sen somnade mamman...och sen vaknade mamman...
...attans klockan var halv tio!!!
Mamman som skulle städa ikväll,
för att ha ett rent hem till att komma hem på fredagskvällen!!

Mamman tog dammsugaren,
valsade igenom hela huset,
skurade som en tok både över och
under våning...svetten rann...puh...
så var speedstädningen klar!!

Sen tittade mamman på klockan fem över halv tio...???
Ha ha, hon hade tittat fel första gången då den i själva
verket bara var halv nio...!!!

Det är inte varje dag man städar hela huset på typ fem minuter...
( bara de dagar man tittar fel på klockan och får en timme tillgodo!!)

Kommentarer
Postat av: helene

ja, du är så härligt speed städa. nä jag jobba i stället föra att städa i dag.



kram ses snart

helene

2008-10-23 @ 23:24:15
Postat av: Malena

Men oj vad du är effektiv!! Jag vill också kunna städa på 5 minuter. Bra jobbat!!



Måste känts skönt när du fick gå och lägga dig!



Kramen på dig!!

2008-10-24 @ 08:38:38
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Du är utmanad!!



Kram Malena

2008-10-24 @ 10:27:56
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0