Röjer fram golvet...

Har precis slängt i mig lite lunch,
efter ca tre timmars röjande här hemma.

Konstigt att ett hem ska behöva förfalla så här,
på en vecka...

Eftersom jag äntligen har ett tomt golv
och
tomma övriga ytor ska jag ta fram dammsugarn
och dammtrasan så kan det bli lite rent oxå!!

Efter det ska jag baka Dumlemuffins till mina söta kollegor,
för att de klarade utmaningen jag gav dem innan helgen!!

Bra jobbat!!

Börjar jobba kl 16 idag,
så det är bara att fortsätta här
hemma i typ två timmar till!!


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Svar:hahah jaa i know=D

<333Puss!

2008-10-15 @ 13:42:28
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: Carina

Åh, vad de kommer att bli glada. De ser ju så mumsiga ut! Du är kanon du Karin!

Kram / Fredag here we come...

2008-10-15 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0