Natt natt och vi hörs någongång...

Åh jag är så trött i varenda kroppsdel,
känns som jag har stenar o fötterna...

Har en intensiv jobbperiod bakom mig,
men det har varit HUR KUL SOM HELST!!

Nu är det bara imorgon kvar,
sen åker vi upp till stugan,
vi kommer att ha med oss Happys två kompisar!

Lucky ska vara hemma hos farmor & farfar,
för han är bjuden på två kalas i helgen.

Jag ska åka och krama på min söta mormor
som inte mår så bra, kanske hon blir lite bättre
för en stund i alla fall.

Är för trött för att blogga nu,
vi hörs snart igen!

Nästa vecka blir det promenader igen,
då får jag ny energi!

Kommentarer
Postat av: Malena

Kram på dig!!



Kolla in mårtens blogg: http://fromheretothere.blogg.se



Han é så klok kärleken min! Har så bra tankar inom sig!

2008-10-12 @ 20:40:12
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: helene

hello vännen

målet för helgen med "rosa" är klart Annett har kollat och kollat. så hon är super glad till fikat..hi hi

hoppas ni har haft de skönt

kram

helene

2008-10-12 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0