Lite trött...

...är jag idag,
men ABSOLUT ingen fara.

Det var jättekul igår,
mycket dans och skratt!

Laides Night var bra,
men det var bättre första gången
när Micke Nykvist och Peter Magnusson var med.

Allt flöt på under kvällen förutom
förbeställda taxin som inte kom.
Taxibolaget har i sin reklam att
de är den GRÖNA taxin...
Såklart att de är GRÖNA och miljövänliga
när de inte ens kommer...
Jo då så att ...vi ringde och frågade var vår taxi
var men vi fick till svar att de inte hade någon
bil i Uppsala igår...PINSAMT DÅLIGT!!!

Detta tog dock inte humöret från oss
utan vi åkte till Flurran och dansade loss istället!
Tokbra coverband som spelade Maiden riktigt bra!
Det skulle du ha sett Bengt!!
( jag vet ju att du läser...)

Nu ska jag klä på mig och barnen och ta en promenad,
börjar jobba kl 15 idag så jag har ingen brådska att
fixa i ordning mig!!




Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! Jag vill också dansa!



Malena

2008-10-18 @ 17:25:41
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0