Ladies Night...

Ikväll ska jag och Carina,
Åsa och en tjej som jag aldrig träffat
som heter Sandra på Laides Night!!

Tydligen så är vi alla fyra RIKTIGT
spralliga och danssugna brudar,
så det här kommer bli
HUR NAJS SOM HELST!!

Jag kommer att börja dagen med min
vanliga runda, men idag får Funy följa med
i vagnen så stavarna får stå.

Vi ska träffas hemma hos Carina runt
halv fem och laga ihop någon god mat,
sen vid åtta hämtar svärmor oss
och skjutsar oss till Fyrishov...

Jag känner mig redo för en LAIDES NIGHT!!



Den här lilla godingen ska få
följa med mig ikväll,
ska ha ett par svarta blanka
slimmade byxor och
mina nya Ecco- stövlar till...

Toppen är köpt på Lindex 199:-.

Bild från LIndex Shop on Line

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad roligt att gå på ladies night. Jag var på det förra året i Leksand och det var HUR bra som helst ! Ha det så jättetrevligt ! Kram Lena

2008-10-17 @ 10:02:14
URL: http://filorialv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygg top, var också i Leksand förra året. Bra show, kul humor, men menyn var inte min favorit./kram mamma

2008-10-19 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0