Jag sprang...

...nästan halva min runda idag...
...powerwalkade resten...
...hu så skönt...

(Alltså, jag sprang inte nästan,
typ halvsprang utan jag
sprang halva min runda...
Hajjar ni?)


Idag slutade jag tidigt,
så först handlade jag,
sen hämtade jag barnen.

När jag var på väg hem ringde min syster och
sa att hon & Gourmet- Anna var i stan och ville
komma och hälsa på innan de skulle till
bygdegården..

Självklart gick det bra,
trevligt att träffa dem igen.

Men jag & C hade ju bestämt att jag
skulle få ut och gå innan middagen idag,
så jag kokade kaffe & te till dem,
C lagade middag och sen gick jag...

Förresten så ska jag börja kalla det för träna,
för det är ju det jag gör...
jag är ju inte ute och fingår precis...

Svetten lackar ju för sjutton!!

( Känns skönt att äntligen vara en sån där som
tränar regelbundet...vad skönt att få uttrycka sig så...hi hi)

Imorgon ska jag oxå träna...

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Vad duktig du är mamma!

Kanske kan hänga med någon runda på lovet=)

De kan jag behöva!



Puss & Kram!

2008-10-22 @ 19:34:31
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: Hanna!

SV:hahah,jaa tur för dej det!

Puss & Kraam,löv ya!

2008-10-22 @ 21:11:22
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: helene

hej vännen. kanon duktigt av dig, snart springer du väl tjej maran oxå.. ( jag luncha med din underbara syrra och anna idag så jag vet vad du menar) kram kram ses imogon

2008-10-22 @ 22:03:48
Postat av: Mamma

Du är duktig Du//Kram

2008-10-22 @ 22:20:28
Postat av: sandra

du är så duktig tjejen:)

vi ses i morgon

kram sandra

2008-10-22 @ 23:51:37
Postat av: Gourmet-Anna

Hallå Syster Karin!

Ja det känns ju som sagt som jag borde ha mitt namn på en krok i badrummet snart... Tycker att det är så mysigt när vi får komma hem till Er, uppskattar det verkligen! Och så god och bra mat Du gör sen!! Din familj är verkligen lyckligt lottad! Skulle däremot önska att jag fick bjuda hem Er på lite käk nån gång! Ni är hjärtligt välkomna!

Tack för en skön kaffepause igår...

Kramar/Matvraket

2008-10-23 @ 09:23:48
Postat av: Lena

Vad duktig du är som börjat springa. Visst känner man sig nyttig och glad när man kommer hem. Jag har ju också börjat lite smått efter graviditeten.

Föresten så ska jag på "fotparty" hos din kusin Anna i november, då din syster ska visa hur man får fina fötter ;)Kul va ? Kramis

2008-10-23 @ 20:06:16
URL: http://filorialv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0